Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Anna nilsson - 1 mars 2013 20:12


Jag undrar var min söta Lilla flicka tagit vägen?

Som alltid tyckte det var roligt att umgås med mamma, ut och cykla, gå och handla.

Nu har hon förvandlats till jag vet inte vad.

Skrik, bråk, slåss, rivas 24/7 antar att det är detta som kallas trotsåldern.

Man sitter just nu i samma sits som alla andra föräldrar gjort och tycker man är ensammast i världen,

Trots eller ej, jag går på knäna här hemma, det är en plåga.

 

Gör inte saken bättre att vi drabbats av alla sjukdomar de senaste 2 månaderna. Först vattenkoppor i 2 veckor. Sen blev det influensan nu i fredags och den håller på fortfarande 8 dagar med feber än så länge och det är fruuktansvärt, tack och lov har jag klarat mig och kunnat ta hand om allt hemma, annars vet i katten hur de hade gått.

 

Men lite mer uppiggande nyheter är att jag fått semestervik iallafall, ska hoppa in lite extra med denna och nästa vecka, känns väldigt skönt då jag verkligen saknar mitt jobb och den sociala biten som jag så himla mycket behöver (undersköterska)

 

Nu håller jag på med ett nytt projekt och tapetserar om ett gammalt Lundy dockhus (70-tal kanske?) Ett himla pill då taket ej går att lyfta av.

Det kommer bilder på detta inom en snar framtid:)

 

Trevlig helg på er alla :)

Av Anna nilsson - 1 mars 2013 20:06


Jag undrar var min söta Lilla flicka tagit vägen?

Som alltid tyckte det var roligt att umgås med mamma, ut och cykla, gå och handla.

Nu har hon förvandlats till jag vet inte vad.

Skrik, bråk, slåss, rivas 24/7 antar att det är detta som kallas trotsåldern.

Man sitter just nu i samma sits som alla andra föräldrar gjort och tycker man är ensammast i världen,

Trots eller ej, jag går på knäna här hemma, det är en plåga.

 

Gör inte saken bättre att vi drabbats av alla sjukdomar de senaste 2 månaderna. Först vattenkoppor i 2 veckor. Sen blev det influensan nu i fredags och den håller på fortfarande 8 dagar med feber än så länge och det är fruuktansvärt, tack och lov har jag klarat mig och kunnat ta hand om allt hemma, annars vet i katten hur de hade gått.

 

Men lite mer uppiggande nyheter är att jag fått semestervik iallafall, ska hoppa in lite extra med denna och nästa vecka, känns väldigt skönt då jag verkligen saknar mitt jobb och den sociala biten som jag så himla mycket behöver (undersköterska)

 

Nu håller jag på med ett nytt projekt och tapetserar om ett gammalt Lundy dockhus (70-tal kanske?) Ett himla pill då taket ej går att lyfta av.

Det kommer bilder på detta inom en snar framtid:)

 

Trevlig helg på er alla :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards