Alla inlägg under januari 2013

Av Anna nilsson - 28 januari 2013 20:46


Ja, då sitter jag alltså här. Jag som lovade att aldrig skaffa en blogg :)

Känns sådär lagom skönt att sitta här och dela med sig av vad man gjort, alldeles tyst och lugnt i huset.

Fått massa ideer om inredning och vill helst börja på direkten, men jag får hålla mig:)

Har fått för mig att måla fågelburar (!) ja, precis, lagom tokig som man är.

Kommer såklart bilder på detta när mitt mästerverk blir färdigt.

 

Annars är jag väl lite som alla andra antar jag, med en smula för mycke energi. som tydligen smittat av sig på mitt barn

som snart fyller 3 år (3 år!) Inte klokt vad tiden rusar iväg.

På tal om energi så sitter jag just nu och planerar för vad nästa projekt ska bli. Kan man aldrig bara ta de lugnt?

 

Ja, jisses, nu är första inlägget gjort.

Och eftersom jag inte direkt är en rutinerad bloggare så blir jag väl bättre med tiden (hoppas jag)

 

Ha det bra alla därute sålänge

och på återseende:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards